понедељак, 12. децембар 2016.

Міжнародний день захисту прав людини і меншин – Мозаїка Сербії

10 грудня 2016 р. Міжнародний день людських і меншенських прав – 10 грудня, цього року відзначений окремою ярмарковою маніфестацією під назвою «Мозаіка Сербії». Перший ярмарок присвячений національним меншинам, які живуть у Сербії організувала Канцеларія людських і меншенських прав з співпрацею Національних рад національних меншин.
     На ярмарку представилися Національні ради численних меншин – угорської, словацької, чеської, ромської, чорногорської, бошняцької, німецької, булгарської, румунської, хорватської, бунєвацької, русинської, української, власької ті ашкалійської. Національні ради на стендах представили свою культурну спадщину, народні костюми, старих ремесил, гастрономічні спеціялітети, рукоділля, видавництва а в рамках культурно-мистецької програми, яка почала о 11 годині, культурно-мистецькі ансамблі предсьавляли традиційні танці і пісні. Окрім танцюристів виступали і солісти, співаки, декляматори, інструменталісти.


     Святочне відкреття маніфестації «Мозаіка Сербії» відбулося о 11 годині а до присутніх першою звернуласа директор Канцеларії людських і меншенських прав Сузана Паунович


 а потім звернувся і Міністр праці, працевлаштування та соціальної політики Александар Вулін. Після того кожна національна меншина показала двадцятихвилинну програму.






 Від імені Української Національної ради виступив Культурний центр «Кобзар».



     Стенд Української Національної ради влаштувала етно-секція Товариства плекання української культури «Коломийка». До них прилучилася і Національна рада з українськими виданнями і Посольство України у Сербії з прикрасними експонатими, яких принесла пані Евгенія Філіпенко.   









1 коментар:

  1. Всім привіт, я Адорян Адельмо з села Ясіня в україні, і я просто хочу висловити величезну подяку службам фінансових позик pedro за їх щирість, відкритість, прозорість, правдивість, любов та підтримку під час і після отримання від них кредитних коштів. Я пережив багато чого в житті, і час не дозволить мені сказати все, що я пережив у рік пандемії, але Бог відповів на мої молитви завдяки підтримці та любові від служб фінансових позик Pedro, які обійняли мене та зрозумів мене, незважаючи на мої початкові сумніви та несерйозність, і з його добрим серцем і любов'ю я тепер власник житла через його 3 позичкові фонди з процентними ставками, і я обіцяю поширювати цю новину, а також розповісти світу, що в Інтернеті все ще є справжніх і мало хороших кредитні фірми, які можуть допомогти, а також оживити сухі кістки, як я. не забудьте послухати і прочитати це свідчення, тому що це справжній досвід, що змінює життя, і будь-хто, хто потребує такого повороту, не повинен вагатися або сумніватися в цьому, тому що я довів і клянусь Богом на небесах, що ця історія реальна і також історія мого досвіду з ними. зв’яжіться з ними сьогодні, щоб отримати консолідований кредит, бізнес-позику, житловий кредит, автокредит, особисту позику. електронна пошта: pedroloanss@gmail.com whats-app: +1- 8632310632

    ОдговориИзбриши